VACATURES

Complimenten en klachten

die minimaal 4 dagen, tenminste 32 uur per week, verdeeld over Lifework en het Werkadviescentrum in ons kantoor te Zierikzee wil werken. Heb jij gevoel voor klanten maar ook voor cliënten? Heb je een mentaliteit die niet persé ophoudt als bij andere bedrijven om 17.00 de voordeur op slot gaat en vind je het leuk om met collega’s in een klein team samen te werken? Twijfel dan niet om te solliciteren!

 

Waarom je bij onze bedrijven zou gaan werken?

 

Lifework is ontstaan vanuit de visie van een arbeidsdeskundige en vanuit het verzekeringsperspectief, waarbij het uitgangspunt is dat werknemers verantwoordelijk zijn voor hun eigen gezondheid, zowel psychisch als lichamelijk. Wanneer een werknemer zorg draagt voor deze aspecten, levert deze een eigen bijdrage aan zijn werkvermogen. Daarnaast is het aan de werkgever om goede omstandigheden te creëren zodat de werknemer zijn werkvermogen optimaal kan benutten

 

De werknemer is regisseur van de eigen inzetbaarheid en staat centraal in de benadering van Lifework. De gezondheid, het vakmanschap, de motivatie voor werk en de balans werk en privé bepalen het werkvermogen en daarmee de duurzame inzetbaarheid. Lifework helpt werknemers door het opstellen van een Inzetbaarheidsplan gericht op het huidige en toekomstige werkvermogen. Daarnaast ondersteunt Lifework werkgevers en werknemers door het signaleren van risico’s op het vlak van veiligheid, gezondheid en toekomstige inzetbaarheid.

 

Het Werkadviescentrum (WAC) is dé expert in het oplossen van arbeidsmedische vraagstukken. Het WAC brengt duidelijkheid in vaak onduidelijke werksituaties. Vooral daar waar de balans tussen de belasting van het werk en de belastbaarheid van het individu in het geding is.

Hierbij is schadelastbeperking het uitgangspunt. Niet alleen financieel maar ook immaterieel in termen van gezondheid en toekomstperspectief.

Wij zoeken een

Manager /  Arbeidsdeskundige M/V

Profijtgroepen zijn werkgevers, werknemers, volmachthouders, assurantie-adviseurs, inkomensverzekeraars en andere betrokken stakeholders. Door de inzet van het WAC kunnen alle direct betrokkenen hun conclusies trekken en weer een stap in de toekomst zetten. Het WAC is de schakel die werkgever, medewerker, verzekeraar, volmacht en assurantieadviseur verbindt.

 

De manager/ arbeidsdeskundige  is voor Lifework en het Werkadviescentrum verantwoordelijk voor de coördinatie van de collega’s in de binnendienst en (samen met de stafarts en stafarbeidsdeskundige) voor de inhoudelijke aansturing van de uitvoerende artsen en arbeidsdeskundigen. Je vertaalt doelstellingen naar concrete acties, activiteiten en resultaten en geeft structuur aan operationele taken en werkzaamheden. Daarnaast werk je mee als uitvoerende  arbeidsdeskundige.

 

Spreekt onze vacature je aan heb je de opleiding tot arbeidsdeskundige met een diploma afgerond?

Stuur dan je CV en sollicitatiebrief naar het Werkadviescentrum  t.a.v. Daniëlle de Groot via info@werkadviescentrum.nl  Als je meer informatie wilt kun je onze websites bezoeken (www.lifework.nl  www.werkadviescentrum.nl ) of contact opnemen met Daniëlle de Groot via 085 27 33 248.

Contact

Adres : Balie 7

4301 GZ Zierikzee

 

Telefoon : +31 (0)85 - 273 32 45

Email : info@regiopoortwachters.nl

K.v.K. : 22059455

BTWnr. : 8155.66.414

Copyright EVI Groep 2018

STUUR EEN BERICHT